keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Kiitollinen

Kiitospäivän aattoilta tuoksuu piirakoille ja kuulostaa The Lumineersilta. Kalkkuna on metsästetty ja kaapit täynnä huomisten herkkujen raaka-aineita. Tuntuu todella hyvältä, oikeasti kiitolliselta.

Tänä kiitospäivänä olen kiitollinen siitä, että:
  • Minulla on maailman paras mies (joka huhkii vielä keittiössä) ja maailman ihanin kissa (joka nukkuu sylissäni)
  • Minulla on mahtava perhe, joka on kaukana, mutta aina mielessäni
  • Minulla on ihania ja tärkeitä ystäviä - uusia ja vanhoja
  • Olemme olleet tänä vuonna todella terveitä (selkäkin on jo kunnossa!)
  • Saan kutsua San Diegoa kodikseni ja että se myöskin tuntuu jo ihan kodilta (niin ja auton koti "pysyy" New Hampshiressa - vältämme siis sen parin tuhannen verolaskun)
  • Myös talomme alkaa näyttämään ja tuntumaan kodilta. Tästä tulee todella kiva!
  • Saimme kokea tänä vuonna huimia juttuja. Päällimäisinä mielessä Tournament of Roses ja road trip sekä kaikki isommat ja pienemmät jutskat, matkat ja tapahtumat. Suomessakin pääsin piipahtamaan ihanan ystäväni häissä
  • Saimme elää suurimman osan vuodesta ihan tavallista arkea
  • Kotimme täyttyy huomenna ystävistä, joiden kanssa saamme jakaa tämän minulle jo rakkaaksi muodostuneen juhlapäivän.
Hyvää kiitospäivää kaikille sitä viettäville!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti