maanantai 13. heinäkuuta 2015

San Diegon kesä

Vaikka Alaska jäikin taakse jo reilu viikko sitten ja työtkin kutsuivat jo heti tiistaina, menivät illat vielä ihan Alaska - tunnelmissa valokuvien kimpussa muistellen. Nyt suurinosa kuvista on käyty läpi ja on aika kääntää katse San Diegon tarjoamaan kesäkivaan. Lomalta paluu on aina pikkuisen tahmaista, mutta jos sen yli pääsee, ovat San Diegon tarjoamat kesäpuitteet aika lyömättömät.

'
Sunnuntaina vietimme yhdenlaisen täydellisen kesäpäivän san diegolaisittain. Lähdimme heti aamusta salille, kun ilma oli vielä mukavan vilpoinen ja pilvinen. Treenin jälkeen ajelimme Hillcrestin farmer's marketille aamupalalle ja ostoksille. Ostimme ihania supermarkeita tomaatteja, avocadoja, salaattia ja kurkkua, yrttejä sekä erilaisia paprikoita. Lopuksi menimme vielä Whole Foodsiin täydentämään menumme puuttuvat osaset.

Uskomaton ero kaupasta ja torilta ostettujen tomaattien välillä!

Ostosten jälkeen hurautimme kotiin vaihtamaan treenikamppeet rantavaatteisiin ja pyöräilimme lounaan kautta Mission Beachille. Rannalla heittelimme frisbeeta, hypimme aalloilla ja rentoilimme ihan lötköinä.

Kotimatkalla poikkesimme yksillä uudessa lempparibaarissani (Bayside Landing) ja vitsit, että Mother Earth panimon Cali Creaming olut maistui hyvältä - paremmalta kuin koskaan ennen.

Illalla kokkasimme aamun toriaineksista herkullisen illallisen, joka kruunasi täydellisen päivän ja aloimme jo suunnittelemaan seuraavaa viikonloppua. Näitä lisää!

Kesä, kesä, kesä! Minä niin pidän sinusta!

1. Aamulla mietein, etten oikein ole valmis viela palaamaan kotiin Diegoon, mutta ajatus aalloissa frisbeen heittelysta jaatymatta sai kylla kotiinpaluun tuntumaan paljon helpommalle. :) nimimerkilla eilen suomessa heiteltiin frisbeeta paalla kaksi pitkahihaista ja takki. :D

1. Tänne on vihdoin tullut täydellinen kesä: Ei liian kuuma eikä ainakaan kylmä :). Minä ottaisin sinut kyllä jo mielelläni takaisin... <3

2. Olisipa täälläkin tuollaisia kelejä....tai edes hiukan kesäisempää...Eilen aamulla töihin pyöräilemässä lämpömittari näytti +9,2...ja iltapäivällä tuli vettä.

1. Suomen kesä ei ole oikein tehtäviensä tasolla tänä vuonna. Toivottavasti jotain tapahtuu pian ja saatte nauttia oikeista kesäsäistä!Eihän tuo ole nyt ollenkaan reilua...