tiistai 18. heinäkuuta 2017

Paremmat maanantait

Tämän kesän maanantait ovat olleet arkipäivien helmiä. Olen ajellut joka maanantai suoraan töistä La Jollaan meren rannalle joogaamaan ja aloittanut viikot parhaalla mahdollisella tavalla.


Jooga on ollut kivaa, tehnyt kropalleni hyvää ja mielelleni vielä parempaa. Lisäksi olen tavannut joogatessa uusia (suomalaisia) ihmisiä ja oppinut pari uutta temppuakin.

La Jollan maisemissa joogatessa on tullut hengitettyä syvään ja unohdettua koko arkinen maailma hetkeksi. Mitä kummallisemmissa asennoissa keikkuessani, olen kurkistanut välillä silmäluomien väristä palmuja ja merta ja muistanut olla kiitollinen. Tänne minä olen päätynyt, eivätkä asiat voisi olla juurikaan paremmin. Ainakaan juuri nyt.


Maanantai ovat oikeastaan aika mukavia. Samaten kuin tiistait, keskiviikot, torstait, perjantait, lauantait ja sunnuntaitkin. Niin se vain on, että kesä on tämän ihmisen parasta aikaa, vaikka asuisikin ikuisen kesän kaupungissa.

4 kommenttia:

  1. Jooga merenrannalla kuulostaa aivan ihanalta!!! Ei ihmekään, jos viikko alkaa hyvin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä niin kokonaisvaltaisesti hyvääoloa tuottavaa, etten keksi mitään parempaa :).

      Poista
  2. Voi kun kiva kuulla näin kivoja kommentteja joogailuhetkistä. ❤️☺️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 On jo ikävä maanantai joogaa. YouTube ei ole yllättäen sama :D.

      Poista